fredag 12 maj 2017

Krossande vardag



Min vardag borde gå till familj och nån gång börja min habilitering.

Genomsnitt är jag 3 hela dagar öp vårdbrsök, mellan 9-15...
Borde få komma hem till fristad. Det som va min ro plats.

Nä motarbeta minsta lilla vissa smpp sandlådenivåer

Vad vinner Ni på att ljuga, rektlöshet Framför allt bryter mot sekretesslagen.

Sorgen är att jag förtäras inifrån och ut....
Alla operationer...
Nu rädda njuren.
För att få en duglig vardag, få tillbaka självkänslan
Att nu i över 1 år blivit slagen med ord och svek.








NI ska bara veta vilket anammat jag bär på.
Må ni gå en tur i mina ....våra skor.
Personalen som skulle ja Kommit ...ja då sänds sen mest elaka...som ej kan ge ett barn en Ursäkta

En P tänkte hälla Potatisen i vatten kikaren.
Tack fick lov såg jag från vardagsrumm
💋

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...