lördag 3 juni 2017

☆Vad f*n är det här för liv?☆

För 4 år sedan började jag behandlingen kring hypofysen.
Minst 1 år kvar, som  det ser ut nu.
Slutar medicineringen.



Med Subpubispeggen mår min kvarvarande njure bättre just nu, ej bra fast bättre.

Christmas 2013
Med då Skype som kommunikations medel med släkten från Medelhavet.
Det skilde en siffra att boka här eller där.
Ska familia L åkte ner.

Nu hade det gått 2-3 månader in i den starka hormon behandlingen.
Jag gick från 63-68kg - hela behandlingen var tufft och i väntan om jag skulle då behöva åka 20 mil (enkel) för strålning.

Åkte ner över julhelgerna... kändes bra..trött.
Fast bättre aptit och mindre upstötning. Inget begär att vara turist.

Kom hem ochvibom Kört fick jag aggressiva, drömmande meddelande av min kusins fru.
(Jag har inga halvsyskon från söder)
*att jag ej kan vara sjuk*
*syns inte*
*att jag skulle vara ute efter min fars pengar.

Jag tar bort dom då Om Så på Fb.
Vissa åter kommer med Tystnad.

För några dagar sedan *gillade* min far ett gäng bilder och Sände en vän förfrågan.
Jag skrev
- Why?
Varför nu?
4 år sedan....
Varför inte innan?
I går hade jag ett missat samtal från honom.

Förra året skulle bli början på avlastning och chans att bromsa de aggressiva i kroppen.
Jag är stark det vet jag, få höra rätt ofta att jag är en vardags hjälte (ser de ej så)
Utan behöver nån hjälp vilken den Må vara gör jag allt som går.

Jag kan för lätt förlåta andra fast utan en ursäkt eller ens erkännande.
Min far som jag träffat 7 ggr; har svikit på ett sätt som gör släkten i Sverige till vita lamm.

Fortfarande sänts det mindre Tro vögnar till oss.
*Mindre IQ bland P förstärks*

Till er skönheter 💋💋💋
Rake care

*ps om ni undrar kommer jag ta kontakt med min far i morgon om han ej gör ett försök idag

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...