fredag 30 juni 2017

Jä*la Cancer😭

För 4 år sedan fann man en tumör på min hypofysen.
"Vi börja att behandla med en rejält stark hormon kur. Du kommer inte mår bra, om 6 veckor tar vi nya prover. Har du ej svarat är de cellgiftom du svarar så bli det en behandling i 5 år eller livet ut!"

I går akut tid för att kolla äggledarna då mitt testosteron är 6 gånger för högt.
Så....
Cancer på äggstockarna eller BinjurEN.
Inte äggstockarna...
Så nu sikt röntgen på BinjurEN.

Min kvar varande njure som var tvungen att räddas genom subpubispegg (kateter)
Som måste vara kvar resten av mitt liv.

Och nu detta...

Vet mer efter röntgen och vilken behandling om så.
För många olika finns det verkligen.

Bokad tid sedan ett bra tag
Fullfölja de största på ryggen...
O en sko


Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...