lördag 24 juni 2017

Ett steg fram och åtta steg bakåt

☆Jag är så trött, att jag inte knappt klara av att skriva.
Det händer så mycket, för lite endorfiner påfyllning,  Gjort 3 ingrepp  angående dubpubispeggen.
4e väntar måndag eller tisdag. Den Första var mer än 2cm förläng, det var bra på ett sätt nackdelen var att den tryckte på skjille 
 Väggarna.
Den jag har nu är ca 1 cm förläng...Som med trycker, ibland är den omöjlig, sticker ut 1 cm o jag o andra slå i den. 
4 eller 5 antibiotika kurer.

             




☆Att ens läkare VILL lyssna på ens idéer var något jag ej upplevt innan.
Sen att pröva mina tankar.
Tack ska ni ha på Kirurgmottagningen♡












☆Den sitter för att rädda min kvarvarande njure.  So is for life! 
Där med ville jag se möjligheterna att slippa dasen.
Som hade namnet QK:en. Det ni ser på den lånade bilden är vad som sänkte min självkänsla och självförtroende på en gång. 

☆Slangen var de minsta, för sen ska en påse på den.
Ett på
Börjat kapitel, i hop att det ska funka nu.

☆När en sak lägger sig kommer 4 käftsmällar...
Då jag kämnet atraktion, minskad "händelse" därnere (hela kroppen)
Så tillslut vågade jag ta upp det.  Vi pratade om förra årets prover då varken testosteron och östrogen var lika med noll.
Planen var om så plåster och något till...
MEN och inga Qvinnor...
VI ska ligga kring 0.8-1.6!!!
Jag låg på över 9.5
("Hon få göra om provet")
Gör om det...
Lägre! 6.5
I fredags fick jag tid flera veckor fram.
När jag googlade (som var svårt) myrket om lågt testosteron och om man har en penis.
Det jag fann var Binjurarna och cancer. Ingeting som fanns på MIN check lista.
Vad innebär det?
Vad händer nu?
Kan jag ändå få stöd för att öka aktiviteterna?
"Du få kanske informationen på den avsatta tiden!"

☆Jag har alltid hypertänkt, detta underlättar inte.

☆Sen...Går jag in för att se kommande insättningar, då redan de är intill tomt.
Då är det ca: 80% mindre.
ORO
Ont imagen, Mår illa.... vad gör jag Nu? Dela på hyran?
Ringer min handläggare, ringde nog 3 gånger med ett meddela nde.
Det visar sig att min läkare inte förlängde som under vårt möte var inget att motsäga.
Ringer vårdcentralen....-"Jan nu har hon gått semester-"
-Nu är det faktis så att er kollega har gjort fel och nu få ni städa upp efter henne.
"-Finns inga tider förän nästa tisdag"!
-Absolut ej okey! Fixa en tid på måndag, eller kommer jag på tisdag och då kan Ni betalat resterande.
-"Vi har en ST läkare och han kan inte hantera med försäkringskassan! )
- Ja säg vad du vill jag vet att det finns tider att använda...och som sagt är det Ni som har gjort fel inte jag!
Så tack så mycket för att lämna mig i denna oro.
Och jag väntar på akut tid för ingrepp, så då ska jag avboka den tid ni då erbjuder mig? Detta är absurt.

☆ Blir ej bättre när jag få reda på den lame har hela helgen, kan inte göra något eget tänkande.

♡Tack och lov kom P, vi kunde kramas första gången i år. Det tråkigt att han behövde avbryta resan.
Det var helt underbart att få se honom igen. Snacka om långdistans










Dessa rader har tagit hela dagen, klockan är 18.22

Puss till Er

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...