lördag 1 oktober 2016

Helgen från helvetet är här...

Hej till Er fina människor
Frgan har kommit flera gånger vad för personal jag har-
Hemtjänst som har ett nytt namn i vårt hem
*Hemtjälp.
I månader har jag kämpat att försöka förklara för hur en uns det är i denna kropp - För att ens klara förklara måste Masken på igen.
Så närmar oss ett halvår som jag inte kännt mig trygg, avslappnad i mitt egna hem.

OCH Du alla lovord och löften var en lögn
Lånad bild 


Sen ska vi då backa till i måndags då du/ni lika väl hade kunnat piskat mej med 100 rapp, och sen kasta dart på mig.
Där och då försvann all tilllit

Där oxå

Så efter denna tuffa veckan är det Fån igen vid porten som ej kommer in. Nu har jag inte samma kraft att informera, sen är det så många som inte vll ha informationen.
Fet bli snabba korta besök.

Jag ska göra mitt bästa att göra fysiskt så lite jag klara...

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...