fredag 28 oktober 2016

Du bör dö..

Som 4 åringin tog min far  fram kniven ur lådan han försökte ta våra lliv....minnerna är klara och har ej försvunnit.
Den dagen i hans ögon var jag ej värd att leva.
*Ursäkter efter ursäkter försvarade jag honom*
än idag efter all elakheter från hhonom, vill jag inget annat ha han vid min sida. Jag är oxå realist aoch vet att så bli ej fallet.
Endå en förklaring till mitt bekräftelse behov...om så jag bytt gardiner.

Den Största önskan är att se MIG, se den lilla glimt jag har kvar och var berdd på att stödja mig i att öka den.
All mobbning gjorde att jag kände för att dö....
många många gånger.
Jag är för nyfiken på morgondagen för att ta ett sådant steg.
Stannar så länge jag få och gärna längre

2 gånger blivit hotad med pistol, vars en av gånger var de två kulor i, han tryckte av två gånger.

Livet i sig har dagligen varit en kamp, det har så varit lättare att lägga kraft o energi på nån annan.

Vet att det Ska vara min tur nu, men att bli nertryckt extra varja dag hjälper inte
Att bli bemöt med förakt, förutfattade meningar.
En handläggare som vänder kappan efter vinden.
Ljuger, av vilken anledning? Det kan jag ej se...


I veckan kom de personal som med sin högre ton och respektlösheten gentomot mig.
kunde jag ej ha kvar henne.
ÄNDÅ ringer de på dörren, och fattar verkligen inte varför den är där!

Idag helt slut från gårdagen med oxå allt och all kamp som varit, är och skall  komma.
Igår var jag och kollade axlarna på röntgenavdelningen. För bestämnde för de tuffa och smärtsamma den 9e.

Varör kan detta inte få bli min tid, tid till att läka och lära mig att förlåta mig själv inte bara andra?
Lära känna min kropp på nytt, och för varje ny förändring

Detta är mitt palats som jag bor i, mitt hem, mina regler
*Så ta av dej skorna!
Ändå känns de varje gång om är här att jag är i vägen!


Ja vad gör man när de som håller ens vardag i sina händer, och än har de inte av ens uns sparat energi utan tagit. Ensam har jag stått, vaknat ur narkos. En tydlig sak är Ni är långt i från välkomna till den dagen kistan bli mitt nästa steg.

Just nu med fantastiska vänner, Absolut speciellt du C. är så tacksam att jag av oanade tankar ringde dej för ett gäng år sedan.

Ni som är ensama, ni som inte är ensama fast känner er ensama... En mentor en som ej ger dej svaren, utan hjälper dej att hitta dom själv.
En enda person och över 100mil kan bli stödet som är oslagbart.
Idag när hon nämner mina tipsa/ideer och att det hjälpte
**Hela hjärtat mitt växer 2 storlekar**
Älskar dej mer än många😘 Min syster från en annan Mamma
Behåll era Diamanter och gör er av med energi tjuvar

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...