söndag 30 oktober 2016

Hat...&

Finns bara en som jag riktigt  hatar och det är mig själv.
Klart jag önskar massa med kärlek o glädje varje dag, många änglar som skydd.

När man vart ute & träffat en eller två idioter, kunde jag gå hem till min fri stad som är borttagen.
Jag har idag nu ingenstans att andas, få vara JAG.
När jag är jag, så avskyr och misstolka allt för många mig.
Trötthet/muskelsvaghet Tolkas att jag är kort i ton, otrevlig
Jag kämpar att få luft i lugnorna och DU undrar vart kopparna ska stå??!!
Piss off

*tänker* i mammas ena brev, om jag har varit den jag söker efter, efter all förtryck, en tygnd.

Smärtorna gör sitt, viljor varje dag. Jag börja och försöka...känner svagheten i musklerna.
*Personal som rusar igenom hemmet*

Alla fel och misstag jag har gjort igenom livet... Rådet bakom säger jag till anda.
Min känsla är hur hårt jag kan fightas, så då & då ligger jag platt fall
Är aldrig tilltäcklig hos nån.

Patetiskt nog, så är känslan ett steg fram och åtta bak.
Aldrig återhämtning...speciellt två personer från förra hemvård FATTADE.
Till Och med gav ,ig positiv feedback...
'Du är stå stark, med allt du har med kroppen, kring kroppen...alla fighter du få ta!
Och en härlig ung man som du uppfostrat!*
Dom såg mina kamper,med allt och alla. Jag Avskyr konflikter.

Sliter med att få den bästa familjen som är möjligt, la undan 3 år av min habilitering för mitt Bus.
Min röst pga EDS gör det väldigt ansträngande att  prata att ha en diskossion.


"Jag orkar inte skrika hur ont allt gör
för det skriker redan så högt i mig
så högt att jag ej kan höra
din fina röst, som säger att
allt bli bra, såsmåningom"

Kan det vara så att allt hat jag fick som barn blev en del av min själ.

Låter jag det vara???

Absolut inte alls, jag slå mig fram i mitt inre för att komma till ljuset där jag kan andas igen.
Ja, Mamma hade rätt...hur mycket jag än avskyr mycket hos mig(de delar som i så många år tryckts ner)
Har jag så pass mycket kärlek i mig till andra att Hjärtat mitt få allt❤
Hur Lyckas jag då finna kärlek och stöd till Bus?
ur som haver gör jag det, jag se givetviss alla behov

Kärleken är för mig given...i en av mina tatueringar, som en natt hösten 2005 efter fått högra njure borttagen. Vaknade jag med denna text...Sen dess är den med mig varje dag









Saker förändras ex. D-vitaminer hör man ofta att personer har för lågt i, sen ska man ej ligga över 50.
Förstjag tar inga tillskotter: mina värden låg på 269!!!

Behöver "Denna där" semestern


När man vart ute & träffat en eller två idioter, kunde jag gå hem till min fri stad som är borttagen.
Jag har idag nu ingenstans att andas, få vara JAG.
När jag är jag, så avskyr och misstolka alltt för många mig.
Trötthet/muskelsvaghet Tolkas att jag är kort i ton, otrevlig
Jag kämpar att få luft i lugnorna och DU undrar vart kopparna ska stå??!!

Piss off

Älska dig själv och ta hand om omgivningen

Ps. ursäkta för de röriga iinlägget, har dubbelseende...

Kärlek till er

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...