lördag 8 oktober 2016

A confirmation

Jag har skrivit mycket om andras känslor...
Detta ligger varmt kring hjärtat, tyvärr är det långt i från vad behovet är.

I över 14 år  har det förekommit ord tittlar bakom minrtgg
Att vara utan ren, äkta kärlek från en likvärdig då även ålder.
I över 14 år,
Nu när och pga mediciner och diagnoser kan det ej bli svårare än att ens tänka på relationer.

Jag gör något fel som gör att folk sen, fly som om de gällde liv eller döden

Människor som tro sej veta mycket och använder detta så snart de få tillfälle.
Använder ett ord som jag idag ge respektlöshet Ordet/Anntar
Jag antog att...
I vanliga fall anntar jag detta

Skit trött på dessa ord

Nu när saker har ändrats här hemma kommer jag snart sluta med ett ras.

Hon lovade att min nyckel skulle bara användas i nödsituation
*pust*
Morgonen började som gå kvällen.  De ringer på jag svara och inte ett ljud.
Lägger på (porttelefon)
Ringer upp.. inte ett ljud
Med ca 80% av dagens resurser fick gå till att jag kräver en presentation
Hon tar fram min nyckel som ska BARA användas i nödsituation.
Hon släpps in.
Skriker mer än i prata
Jag var nu oehört frustrerad över att vara tvungen att lägga de på henne
Kroppen blev helt utmattad
Hon gå till köket med noll respekt för att en tonåring kan ligga o sova.
Jag behöver henne gå då det tar bara mer och mer krafter.


Tack och lov blev det motsatta på em och kväll.
Fantastisk människa.
Det glädjer mer

Nu klara varken armar eller fingrarna att skriva
💋💋💋

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...