tisdag 28 juni 2016

Tålamod

Galet!
Har då aldrig varit med om liknande.
I februari i en av prenumeration på tidning. Kom ett erbjudande av att köpa en "överraskning låda med skönhetsprodukter:
1 månad gick
Ringde och frågade vart och när den kommer
-"slut på lager"
Men... ni skickar ut detta till era läsare-då bör ni veta hur många av oss då vi betalar för tidningen.
2 månader..
För ca 2 veckor sedan ringde jag dom igen...
-"paketet är sänt till dej och du har den i dagarna.
Ringde i går...
Oj vilken icke service mindef han inte var.
OCH
"-den är slut på lagret!"
Varje fråga, information så svarade han inte på något eller heller vissade förståelse.
Var så arg och frustrerad att hela kroppen skakade. Berättade att över 27 mail har passerat ang detta 1/3 är ej besvarade.
Sen var det som han skapade störningar och jag hörde Noll vad han sa. Fick till slut lägga på.
Så i snart 5 månader
Och dom sände ut likadant erbjudande förra veckan.

Vad gör man? Vad gör jag?

Efter att försökt att springa i från smärtan.
Satte jag mig ner i soffan.
Sände i väg ännu ett mail....Till 1 på redaktionen.
Idag inget svar än...
Så sände samma till en annan på redaktionen.
Fick svar...
Var chockad och skrev att paketet sänds omgående.

Skrev tillbaka att jag har då aldrig vart med om liknande och då köper jag in från Asien. Menar sträckan...mitt paket borde varit senast framme efter 5 veckor.
5 Månader!!
Skrev också att inte ens fått kompensation.

Nu!?
Väntar och se...

Idag ringde jag om en annan leverans, även hon kunde ej kommunicera.
Tro jag att samtal dränera mig...måste även säga till mig själv att jag har tålamod🤔
Många dumma i vår värld

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...