söndag 26 juni 2016

Kamp...

Jag är inte klar
Vill se mina barnbarn växa upp, med mig bredvid som lär dom bli en riktig fighter.
Att se min son växa upp och se han ta examen.
Stark styrka till lärdom...
"Lär dej livets stora gåta! Älska glömma och förlåta💋

När jag säger att jag ej vill vara en kämpe, att önskan att slippa Måste.
Några har trott att jag vill dö!
Absolut inte, ej i närheten!!!
Tänk! Att få slippa jaga läkare, remisser, nya behandlingar, undersökningar...hjälpmedel.
Att slippa mediciner, Och slippa ha ont varje sekund. Att påminna vården, se till att de rätta sina felskrivelser, då remisser avsäga pga av felaktig information.
Att ej behöva "kasta" mig ur sängen för att komma upp.

Nu är detta min vardag, en del av mig. Så jag kämpar var dag. Allt för att vardagen ej ska påverka oss för mycket.
Har aldrig gett upp, har jag tagit mig igenom dessa 40 åren med den bakgrunden jag har...ge jag ej upp.
Vill ändå ha kroppen ett gäng år till.
Nu är kampen att se till att minska att kämpa så mycket.

Jobba hårt för att säga Nej, Stopp. Bli ej hörd, respekterad.

Äntligen ❣❣❣
(I fredags- Kommunen gav mig avslag på "ställbar säng")  Som ändå ej ger min kropp den avlastning som jag behöver

Det var 3 veckor sedan dom var här för att se behov. Bland annat en arbetsstol så jag kan vara & klara köket mer.
Liknande som denna!

-" Nu har du ju en säng!"
"Ja! För att jag lyckades med det, Tycker ändå att det ibte känns Okey...Då ett avslagi detta glr att Ni & beslutförrättarna inte förstått mina behov!" 
-" Jag har en bra och positiv Nyhet! Jag la idag in ordern för arbetstiden!" 

❔❓❔❓
What The F? Efter 3 veckor? Jag var till 100% att hon skulle säga att den hade kommit. Så har hon inte ens under dessa 3 veckor lagt in ordern.


💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋


Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...