torsdag 6 augusti 2020

En ny utmaning

Hej
Jag har en massa att berätta här i den varma solen för att få ner mina tankar till meningar. 
Börja nog baklänges. 
Idag kom E förbi för att träffa och hänga med Bus. Jag har saknat E oerhört mycket och med sorg i mitt hjärta att aldrig få tillbaka honom som den till han haft tätt i 5 år. Träffades i stort sett 4 dagar i veckan, men vissa besök längre än de andra. 
Han och jag fått uppleva de mesta allt från när jag fick 240w igenom hela kroppen och lyste upp hela vardagsrummet till när en hemtjänst personal gå på våld mot min son. 
Så varför är vår relation avbryten?
För 2sr andra personer som ej ville ha med mig att göra. Jag och på så sätt hamna E i kläm,jag valde att avsluta skriftligt den kontakten. 
För att kalla mig Otacksam när jag gjort allt för dom, i den mån jag kan i den situationen jag sitter i. Jag som multisjuk och med funktionsnedsättningar, ordnade 70%billigare tatuering, få betalt för att göra den! Alltså på arbetstid. Väskor, omvårdnad, men hygien artiklar.
Framför allt min tid och kraft
Så i all kraft har jag gett och målat allt jag kunnat. Jag bad om en sak att få låna en symaskin sen valde en av dem att ta min klänning och laga den.
Jag var på BLINDATE fy fasen de va inte ens han på bilden och allt för närgången och tyckte att jag skulle stå för notan, det han ville ha att äta var... Mig
*blääää*
Äckligr
Så när han sa att han skulle på toan smet jag med... Glömnde mig i en butik då jag hade valt en offentlig plats. 
Sen visade det sig att han letade efter mig i ca 30min. Sen kom hemvården och hämtade mig. 

"solen skiner brännande het"

En butikspersonal kontaktade mig dagen efter och frågade hur det hade gått. 
Ja vem där?
Visade det sig att det var en snygg sexig 27åring singel so start to mignel

Sen visade det sej att Han öppet berättade att han hade Fler. Jag så Nej tack
"jag hör av mig när jag har plats för en...

Men eller hur. 

Fast detta gav styrka till självkänslan. 

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...