torsdag 13 augusti 2020

Bort petad...

 Idag borde jag få känna stolthet, beröm, glädje. Jag får istället nonchalans,  ignorans och bort petad. Allt jag säger allt jag gör är fel. Idag bestämde jag mig för att lämna Permobilen hemma. Jag har gått hela vägen till bussen och sen talar han ej med mig om vart vi ska gå, men inte ett ljud. Följer efter snubblar till då o då men  inget som märks. Tag o lov så ramlade jag inte, men fast flera gånger nära. 

Dom är två stycken som gjorde upp utan mig... Vars jag sa fast hoppades på motsatsen. 

"jamen gå ni då o äter så kan ni sitta och snacka" 

Och det gjorde dom... Jag lämnad ensam. Värsta av allt va att ej kunna glädjas av att jag Klarade det ner, vem vet på väg hem? Ord som skit va bra gjort hoppas du ej sliter ut dej! Fantastiskt starkt av dej!  Jaaaa, men vad som helst som va positivt och glädjande!!!  När jag till slut gick in på restaurangen fanns 1 bord kvar.. Brevid dom. Inget om att jag fick sitta med dom eller dom kom till mig. Jag jag hinner ta 5 tuggor så skall dom avlägsna. Jag jaha, då kunde jag sparat cashen o slitit i att äta. 

Inte förens mitt gamla butiksjobb o ägaren visade glädje att jag kom in utan stolen och ja jag talade nu om att jag var ledsen, men sårad. 

Plus antibiotika + stelkrampspruta av AJAJ!!! 

Där o Då kom mer ord ut u hans mun och *svårt att hålla ögonen öppna * sen till hållplatsen lääängst bort på centrum. Nu ont i bäckenet, benen, men fötterna. 

Köpte iste, men nu va allt okey vilade med Doggybagen på ballen o lite solsken ☀ jag fick jag i ansiktet. 

Stelkramp=ena katten bet igenom nagel pulpan idag// köpte på #lyko hårolja, #fondation en tjej från GBG 5an huset va på besök

#apoteket

#köpcentrum

#ginatricot

#pots #eds #multisjuk #envis #kärlek 

Är jäkligt stolt över mig gått över 5000steg jämför med 20 st eller max 1000 steg 

Jag pressade mig för hårt, men det känner jag, men fast ändå jäkligt 😊 glad 

Tack gode Gud och alla därute som gjorde detta möjligt idag

Helt amazing 💕 


Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...