söndag 19 juli 2020

Firat date and what The F

Jag var på date för 9 årsedan, men den relationen varade i 8 år(distans) och nu kom en bild och chans till blind date. 
Pratade litmed text på messenge.
Bestämnd på #espressohouse, sen visade det sig att han ej var samma som på bilden. Eller hellre gentleman... Han ville gå o sätta oss i mörker jag kände nej för att han var ingen fika fast han ville ej träffas under en lunch.
*vad ska du ha? *
Dej!!
Seriöst? Nej absolut inte
Han ville även att vi skulle åka därifrån till sjön 
Jag kämpade mig fram då jag fick hjälp av hemvården att köra mig till platsen. 
Så folk visste även syrran. 
Men där satt jag med någon som vägrade köpa något om så att jag skulle betala för presic när jag ska lägga beställningen såger han att han ska på toa då passade jag på att smita, för hans obehag lögner om fekad bild, för de var långt i från han på bilderna
Kroppens smärta ökade då det blev anspänningar. 

Oav hände i går lördag

Idag söndagen den 18e juli. 
Om någon oxå har Eds räknar jag med nån förståelse men långt därifrån. Respektlöst bemötande stinker fimp, men i går fimp och parfym.
Snacka om att bryta mot regler och laga 
Detta gav att jag fick påminna henne om. Vissa insatser. 
Till o med när jag tappabalansen stå hon o bara titta på

Må de vara i mitt hem min Borg o allt det kallas, men fast av rätt många ger de dom rätten att bemöta mig med stor respektlöshet. 

Har bett om att hon nu ej är välkommen ett besök till där jag ska be om News skalan som fick i byte o något byte nej det kommer ej att ske.

Mina tankar går till resan i morgon att hämta kattungarna 
Kan bli 2 till och med 3st
Köpt två extra stora förflyffnings burar.

Mellan fick jag för 75kr
Våmissnu 1år som ska få sällskap! 
💜 

Detta håller mig uppe

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...