torsdag 27 december 2018

Vilja att ge upp..

Fast efter allt jag upplevt och upplever så klart jag önskar medgång mer än motgång. 
För att jag kan behöva ventilera tolkas jag som negativ, vars är fel. Det jag upplever är negativt, är positiv av mig.
Hade aldrig klarat mig så här långt om inte annat.

Personer har försökt att ta mitt liv, andra en vilja att förstöra om så en del av min vardag.
Då mycket i min kropp är trasigt, är min själ skyddad till max. Den rubbas tro ej annat, inte en enda deppretion har kommit mig nära.

Jag behöver paus, andrum när ting går åt fanders.  Kan jag behöva en vecka och ligga under min "sten".
Ändå fungera vardagen hemtjänst OM dom kommer 4ggr/dag , laga mat 2-3ggr...alltså middagar/lunch.

Idag blev en tung dag med tunga besked en Hemvårdsgrupp som ej vill veta av en, tar tid, fast de få cash dör saker de ej gör!
Ett väldigt tungt brev att läsa...😶
Då började jag måla...
Först naglarna 4 lager lack


TACK och lov kom det en bra tjej för kvällspasset, lät mig ek stressas när jag satt och målade. Lät mig andas i mitt egna hem,som Är sällsynt här.

Puzz & Kram till er alla FIGHTERS om du, en vän, familj....det finns en morgondag♡

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...