måndag 10 december 2018

Leva o dö

Empati "du som gått igenom så mycket t..!

1 överlämnad
2 mordförsök ifrån min far (4år)
3 operation "tumör" som höll på att avsluta mitt liv 4år
4 sexuelltutnjutad 5års åldern
5 elaka fröknar
6 mobbningen tas till en helt annan  nivå

Mamma var för ung när änglarna kom och hämtade henne
2007 58år😢
Jag saknar henne varje dag
Att hon, om hon här ...var ej en bra mor, så var hon MIN mor, mamma!
Älskar och saknar henne mer än jag trodde va möjligt.
Kärleken övervinner allt?!
Även döden stoppar ej kärleken.
Ny tatto♡

Att dö ska vi, mina funderingar går till när, hur, vart-gör de ont?
Jag vill vara med min familj minst  20år till.
Då är jag kring 60år.
De är i dag en dröm, en önskan....

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...