söndag 16 december 2018

Pain is here 4ever

Älskar leva dö

Livet har olika planer för oss alla, vissa få behålla hälsan andra välståndet att ej behöva vända på 1 kronor .
Sen har vi mig som ej är lyckligt lottad av nån av dessa.

Många söker kärlek till sig själva hos andra,  att deras parters kärlek är.den rätta och för att känna sig hela.
Min kärlek är den kärleken jag ger till andra.
Behålla självkänslan och leva med acceptans att aldrig bli smärtfri har jag accepterat.
Att dö tidigare än "normalt" medel.

Kärleken jag få är när min kärlek till andra besvaras och tas emot dem.

Förra bilden med Mandala och Chanel ska bli en Sleeve.
Fingarna blev impulsivt 1 dag efter armen.
Av en annan tatto på samma studio♡



Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...