söndag 2 december 2018

Dubbelvikt...

I 2 dygn...Kan knappt andas, pga av de höga smärtorna på högra baksida. Att röra sig är ute slutet allt gör ont för andas måste jag.
Som nån gör tusen nålar med vassa rakblad skärande. Och detta har hållt på 3 timmar o bli bara värre.
Larma.. nä de vill bara att man åker in till akuten. Pallar ej
Är nerbäddad....
Att förklara Gastro pares & att jag har ibs.
Gastro pares idag Gör att 24% kvar av magsäcks"arbete". 2.5dl är vad som få plats ink dryck på en hel dag.

Min kropp jobba emot sig själv

Kronisknjursvikt stadie 3, en njure kvar med subrapubis för att rädda mig med att försöka rädda njuren & se till att resurinen är så lite som möjligt.
Ändå ligger jag med 3e kuren, 3e omgången inom 3.5 veckor UVI=urinvägsinfektion.
Akutmottagningen vill att jag dricker närmare 3 liter per dag, enligt matematiskt går de ej ihop med magen.

Det jag kan göra är mitt bästa☆

Just nu o utan bra Hemvård sluta jag ut snabbare.

Nä jag har ej slutat att servera minst 2 varma måltider per dag även skoldagar. Däremot tärs de på mig när jag ej få avlastning o hjälp till vila

Däremot är de svårare att hålla min standard för hemmet

PERSONAL med medicindeligering vet inte ens hur en dosett fungera plus att sak ha markerat ut tiderna!


För att i ett lugnare skede glöms smärtan, målade jag på....






Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...