söndag 25 november 2018

Game over...:(

Patetiskt nog, så vart jag än vänder stå nån annan i min lyckas händer.
Nej! Ingen tro mig på riktigt om man ej varit hos mig minst 1 vecka. 
Alla dessa strider, med myndigheterna, personal, att alltid vara stark och DU lätt för dej att säga!
Jo, så länge jag andas strider jag...Bli ej hörd, fast jag ger aldrig upp. Hoppet är långt ifrån fast det finns.
Jag börja få tillbaka min "röst"! Sätter ner foten, säger ifrån.
Mitt hem mitt liv ändå kommer kränkningar, eller så kommer dom inte alls på besöket.
Gör allt för att jag ska säga upp avtalet,  så kanske jag gör det.

Ensam och stark?
Däremot måste jag hela tiden övervaka personalen så de ej blanda medicinerna (Som händer ofta) inte tro jag att dom gör avvikelse,  för de är de rädda för...för en chans till förbättring!?


Game over just nu,  idag....kanske i morgon kanske inte.

Just nu vill jag inte mer lögner, och respektlöshet. Från dom som ska se till att jag ska få vila, återhämtning.

Pözz till er●

☆en trött jag☆

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...