söndag 11 november 2018

Vill ej dö inom 7 år...

Tiden för mig är ej samma som nån i min ålder som är frisk.
Min insida är idag 85-90 år och idag är jag ej ens hälften på legitimationen.

Lungorna, magsäck och strupen försvagas/förlamad tillstånd med progressivt.
Stress öka processen, och i detta samhälle kan inte nån undvika stressen.
Jag förstärs inne från och ut organen stängs av.
Ha nu njursvikt stadie 3 inom 1 år från 2 till 3. 1 njure bort opererad  2005, den njure jag har kvar är i illa skikt.
CANCERN är tillbaka- efter ett par månader utan medicinen som vi efter 5 års behandling trodde va borta. 
Jag som stolt kastade medicinen och sa " Fuck U Cancer!"




Att risken att ej få den tid som vi önskar oss är stor. Inget som jag vill tänka på fast lever verkligen en dag i taget.
Skulle kunna bli blodgivare igen, men de få Jag ej.
Många skulle, vill, önskar...Och saknar!
Som skrivet lever jag med min familj stöd från släkt är fattigt, fast det eller dom har aldrig varit där som en familj.
Skapat min egen♡
Jag tappade 40cm av mitt hår, kala fläckar som jag ej talar om. För att ej må för dåligt av detta
Skaffade jag mig peruker. Underlättar levandet.
☆Glad Mor glad familj☆

Jag vill ej leva en enda dag utan mina barn eller familjen.
Önskan att få 20 år är en dröm en dröm jag önskar var verklighet att bli en verklighet.

Allt som folk tar förgivet, examen, puberbetet 18 årsdag Alla födelsedagar.
Att bli omfamnad, älskad få ge kärlek

Snälla snälla ge mig mer tid

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...