söndag 28 oktober 2018

Trodde jag skulle spy...

När stiftet åkte ut intill nära 1cm, jag började lirka in den med mycket kraft.
Och just Där hittade jag vägen in och stiftet åkte in....ööörk sa det i hela kroppen.
Inget jag rekommendera till någon att göra.

Hur kom det sig att stiftet åkte ut ännu längre?

Jo kanske pga morgonen....

Då jag har 40% i lungvolym med astman som påverkar andning,tal och kraft.
Är det i papper ej ok med personal i mitt hem som kommer med parfym eller är rökare. Till och med byte av jobbtröja om dom varit hos en rökare.
Vars ger mig astma anfall.
Så i morse kom en Ny utan brevid gång,och rökare...mina luftvägar började reagera.
Bad henne att gå.
Efter återhämtning och ingen annan personal kom istället för henne.
Respekt?
Nä absolut inte då ingen hänsyn till vad dom framkallar.

Av energin började jag byta rum med vardagsrummet...själv.
Mitt bus tyckte jag skulle vänta på Herr E. Som kommer i morgon...han kan hjälpa mig då.
Men sängen, skrivbord flyttat in
Jo en bokhylla, borrade upp en annan. Och allt spring fram och tillbaka
DÄR tro jag att spiken/stiftet åkte mer ut.


Teckningar i veckan....kommer i ett annat inlägg.


Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...