onsdag 24 oktober 2018

Observation

Första mötet med ny personal och jag fråga Om personen är gravid nej svara personer automatiskt och jag fårgar är du säker?
 Jag är gravid Men snälla berätta inte det!

Personen är i 5 veckan 
Hur kan jag veta detta 
Hur kan jag veta alla de här tillfällena som kommer i akt till mig?

Så många gånger som jag får det till mig allt från att jag också andra gången jag träffade en personal att jag frågar om personen tycker om båda könen alltså bisexuell visar sig att hon är bisexuell fast personen inte har berättat det för någon det är ingen på jobbet som vet
 Jag vet inte vad jag ska göra med allt detta

Jag börjar se det som en gåva och inte som ett krav ett krav att veta exakt hur jag ska bete mig vad jag ska göra Hur jag ska tänka för jag har inga redskap jag får hitta det själv.
Jag får idag gå på Instinct och inte vara rädd för att konfrontera fråga personer eller ting.

Orden som ni läser kanske verka knäppa, knasiga du skulle bara veta hur det känns så...
 Vad är att stå där och känslan av att ett måste säga de orden som kommer till mig.
Jag mår ej bra om jag ej säger det.  Bli som en klump av ord som sen aldrig bli sagda. Det bli mer tydligt i livet och ej tvetydigt.

Jag bra på personkemin fast dålig personkännare .
Utgår från att varje Individ och varje människa är snäll och god Vad som sägs att veta att det inte är sant.
Tar hellre att gå på en nit med insikt att mannen Kvinnan är goda
Att ej tänka att alla onda och elaka skulle göra hjärtat svart!

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...