onsdag 10 oktober 2018

Break down

Break It Fake it fix it

Att vara att leva i en destruktiv relation fruktansvärt energikrävande som i mitt fall blir fysiskt på hela min kropp, eskalera och blir mer och mer aggressiv i symptom med diagnoser och skov.

Detta Ta inte en annans intill eller respekterar eller ens ville försöka förstå det gör det ännu svårare att leva i det att kämpa och även förklara försvara att försvar ens diagnoser bli påhoppad kränkt trängd värst av allt är kränkningarna det har även blivit i detta fall som övergrepp då Jag går med på saker som jag egentligen inte anser att känna mig trygg med det tar ej hänsyns till detta. Genom att upprepa händelserna om och om igen i detta fall att skicka manliga personer för kroppsberöring in mot min vilja och jag de vet om varför.

För 2 årsedan blev hag frov våldtagen.
Då gynekologen sa....innan hag han berätta varför jag var där.
"Kärlek utan sex är ej kärlek!"



STOPP!!!!
ville jag skrika ut...men detta var 2 dagar efter händelsen.
Han kunde Fortfarande ser de ärr som skapades.
Ändå, ändå fattade han ej alla pikar, som "....nä Han har liten snopp!"

Händelsen känslorna ändå så känner en saknad efter denna personen

Avsluta en ny relation att gå in i en annan med vemod och säkerhet och trygghet men ändå de men ändå stolt stolt över att avsluta relationen PGA av trygghet och tillit och framförallt alla dessa lögner

Lögner om mig hur länge sig själva agerande behandling notering medicin tilliten är bruten Och så var skadad att det går inte Det går inte längre att inte veta och jag är inte den som vill tycka att jag ska behöva tänka på att jag inte ska lita på människor Jag vill inte ha på människor Nej det är inte jag någonstans Hur funkar inte vad jag får höra att jag inte ska lita på människor men inte skulle göra det så skulle jag bli knäpp Paranoid nojig Red så det går inte Jag vill inte på människan se

Jag har fått lära mig på den hårda tänker på att testa folk Jag kan lite synd om människans energier och även andra saker men jag är inte en bra människokännare

POFF
OCH ALL STRÖM GICK
HEMTJÄNSTLARM-OFF
SÄKERHETSDÖRRRN-OFF
(Manuellt,tack o lov)
Stora dela av min by avstängt

....
Att gå in i relationer Är det fler inblandade och där det finns ett hat eller avsky eller ogillande Ja faktiskt på båda sidorna däremot så hatar jag inte någon eller något han ihop hoppas att jag slipper att göra det tillbaka till en ny relation alltid lite tänk om fast min optimist Jag vet Jag tror på detta Jag tror på den är relationen

Tappade tråden så avsluta detta nu.

Puss och hej då

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...