fredag 19 oktober 2018

Klockan 4.27 
Jag vaknar vid 04.00 med smärta i foten knät bäckenet
Jag har tagit smärtstillande som har inte hjälpt 
Igår så gjorde en steloperation inne i foten Spikarna ska vara kvar i 5-6 veckor. Smärtan ökar och ökar så tag få till för att lindra smärtan Hoppet är det i alla fall jag kan somna om en stund Idag är det kalas att jag ska orka baka vet inte hur ,mellan solens listan är inte bara för några få.
Jag vet inte vad jag finner i kraften ifrån Men det gör jag Jag vet att det är starkt psyke för det har varit med om att uppgifter sett men lite mer batteri från omvärlden hemvården är ju trevligt En skam Tack och lov subita bolag redan på måndag och hoppas på bättre bemötande det kommer en bild på foten lutande svartvit för att det inte ska bli så dramatiskt önskar nästan alla där ute i världen och hälsa
Nyvaken men snabbt påväg hem

Behöver ej vara rugguggla
Inte jag☆



Naglarna är fixade,kläder för en dam. Ja nu är ordet i min mun.
Jag är nu ett av mina fulord
DAM
here I come

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...