torsdag 21 juli 2016

Jag är...

Jag är stark
Jag är kärlek 
Jag är hopp
Jag är ödmjuk
Jag är passion 

Ett långt inlägg som tog mig två dygn att skriva. Med en knapp tryckning i hopp om att få en enhetlighet.
Försvann allt utom min Synonym på ovillkorlig kärlek.
Synonymer till OVillkorlig 
Utan villkor, nödvändig, ofrånkomlig, obetingad, oinskränkt, ovedersäglig, absolut 

En förklaring till att inte vilja baktala min mor och hennes handlingar och bravader. För att skydda mina små syskon försökte jag att se till att tillgodose hennes behov. 
Pågrund av henne är jag den Jag är idag!
Det patetiska & tragiska är att mina syskon har inte ett minne av att jag gavs en roll mer än mor än en syster. Minst 1 helg varje månad lämnades ansvaret på mig och hon åkte i väg.
Varje torsdags kväll lämnades vi, hon gick ut och dansade (Oléo) ibland mer än dans.

Mammas väninnor ville att vid inbjudan ta mig med...För att se till att jag fick mat. Mor bestämde 98% att inte ta med mig.

Det har nu gått 48 timmar sedan nån sömn, igår började en ny smärta i nedre delen av buken. Idag... Som PMS från helvetet.
Klart de vanliga trötthetssymtomer illamående, huvudvärk, mer smärta.

I hop om en timme ska vara bättre...släpper jag dej fri 


Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...