söndag 17 juli 2016

Besvärlig....jag eller,

Jag har då aldrig känt mig så i vägen, jobbig, pedant, krävande, tjatig, upprepande, irriterande, uttjatad, frustrerad, rädd, osäker, skitig.
Otroligt utmattande 

*dunk dunk dunkdunk*
Hjärtat slå dubbelslag- ben och fötter kämpa med att få bort ödemet 

Ännu en dag som ger oro, ängslan 
Att vara till besvär

Men vill inget annat än att finnas fö Bus så länge det går.
Förläng livslängden...I detta tempot ligger ingen lång framtid.




Paus









*Äntligen kunna gå ut och äta och äta det jag kan. Men att ha betalat ut nästan 200kr för 1/5 dl till 1dl. Det var värt resa, kollik och smakerna*
*tårarna rinner *
Till sängs läser jag nyheterna
Första artikeln
Om hur en man i Nice  (där jag har varit) körde.en man igenom folkmassan och minst 10 barn döda. Inte bara det...mannen med armarna upp mot skyn, hans fru och son döda. 
Där de ska finna vila är i Tunisien *mitt andra hem*
Med eller utan stöd

Vart är vi på.väg?
En oäröighet bland intill nästan alla människor. Slåss om vilken tro ska vara störst.
Min tror Är Kärleken 
Gud ska/bör vara kärleken och vi bär på kärleken 
Så då är vi Gud.

Allt hat?
*ditt ska bli mitt*
*du ska då ej få glädjas i eländet!*
"Jag vill ha, JAG ska ha..."

Sluta att vara egocentriska att ni inte ser...
Ser vill veta...
Sexdebuten för.snart 4 år.sedan var 12år,föräldrar som bjuder sin 13 åring på öl
*bätter här hemma*
Bättre än vad? 
Skrumplever?
Ingen egen respekt
*Hon tycker ju de är.gott*
-Köp alkoholfritt då som smakar Mer.öl
Hur många oralsex tjejer från 7or förra året som hur många 
15 st sa en av dom
*där stod vi*
I hallen var det ca 20 lever till, kunde inte utsätta dom för kränkning. Lämnade över till ansvarig personal
"Vi vet detta!"
*skriker inombords *
Om ni inte lyssna och guida barnen... Det är ert jobb.

En nu en dag har börjat och jag har inte skrivit.
Till sängs var benen så svullna att hjärtat gav dubbel slag.
Sen fick en vila på 2 timmar vaken av ryggsmärtorna.
Så andra morgonen klivit upp vid 04-tiden

Ont i magen!
Vill inte bli dumpad av någon

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...