måndag 2 november 2020

Utredningen

idag på lasarettet 
Igår i soffan o myste 



 Är inlagd för vidare utredning med vidio Eeg så är fast i ett rum kopplad till en slang som når till en toalett. Det är allt...

Och jag tro mer o mer på min syster om ME då jag försvunnit utan att maskinen reagerat så när jag med börjer mig fram känner jag pressen på nacken. Här blir de väl att jag fyller på när jag kommer ihåg 

Igår

Vissade sig att det var utredningen för EP. Vilket jag aldrig kunnat ana. Då hade jag inte ens åkt de 20 milen. Hade gåbgvid på 4 meter o va tvungen att byta kabel för att komma på dasset. Snacka om att vara låst. När alla elektronisk matriall var borta var de en befrielse o längtan hem till min kicka och grabbarna.

Jag kom inte hem med en ny diagnos ialla fall. 

Tagit influensa sprutan. Check! 

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...