måndag 9 november 2020

Fuck it

 Dagen blev att hemsjälp gav nedtryckning förbi såg mina diagnoser som innebär migrän, huvudvärk.

Istället ska jag tillgodo se personalens behov o riskera ett migränanfall.

Jag har inte EP vilket är bra, sen bör de ske en fördjupning av mina frånvaroattacker. Som kommer och går när som helst oftast när jag är i vilofas. Jag borde bli mer respekterad ptminstpende i mitt egna hem men denna donna vägra att tänka på nån annan än sig själv. Att jag måste spela in alla besök för att ha bevis för de lögner personalen använder för sina egna misstag, eller illa beteende.

Nu har jag fått nog! 

Jag är en enastående mamma som är multisjuk och kämpar med Acceptans för diagnoser och symtomer. EDS, POTS, fibromyalgi, njursvikt, Gastropares, Collon irritabel, HSP, myofalicetsyndrom, svår astma fler operationer än jag någonsin kan räkna. Att få vakna lugnt är A o O. Alltså väldigt viktigt att ge mig lugn och ro. Jag älskar mycket i mitt liv och mycket har förstörts. Jag jobba på förändringarna men empati är svårt att få.

Kärleken till livet få ej tas ifrån mig 

Så nu fuck it, fuck them all... Fuck u how dont belive in me or want to fight whit me 


Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...