fredag 27 november 2020

Cancer tillbaka...

 Hej denna fredag

Vars vecka gav massa tunga besked och många dårar som inte är kloka i huvudet. 

Allt från att kärringar sparkar på min stilla stående kundvagn. Till att gubbar skriker för dom vägra hålla avståndet i affärerna.

Suttit med på en rättegång som var emotionellt påverkade, sen min egna SIP, bettfys. Tog blodprov i tisdags för som vanligt varje år. Hjärntumören och se proverna som har legat på 17 o ska ligga under 300.

Denna gång två olika ifrån hypofysen där den har suttit under de 5 åren jag kämpade med behandlingar. 

Nu visade det sig att det låg över 2200 och detta såg jag på 1177 och på sipen nämnde dom det hastigt. 

Tårarna föll i rädsla att nu är tumören tillbaka på hypofysen vilket jag känner ej har kraft till  gå ner i vikt helt ok 👌 för mig 💕 fast jag kan inte ta ut något i för väg. Så... Fuck cancer 

Jag fick en bild av min ena bror på en kopia på mor min som dog 2007. Ser presic ut som henne de va något ytligt som ej var 100% lite läskigt men det förklara varför jag trott att se mamma min 

En snabb text till att få ut med avsvimmad då o då 

Kan komma att fylla ut den


Puss och kram 

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...