tisdag 13 oktober 2020

Sexuellt övergrepp av 2st tjejer

 1998 på min födelsedag skulle jag få i present av mina två dåvarande tjejkompisar få känna av njutning. Fast en av dom höll fast mig i armarna medans H. tog sig över mig. Detta hade jag förträngt tills alldeles nyss här på akuten.

Att bli våldtagen ett ord jag med avskyr, kan hända av samma kön. 

Jag är så hetro det bara går... För snopp är det som fås. 

En rim till mitt förflutna. 

Detta har jag aldrig berättat för någon då det var och är en skam, skäms pinsamt inget att skryta om. Att skriva o påminnas ger illamående 🤮 

Dessa två H och M var mina närmsta o trodde bästa vänner. I allt detta var en killkompis närvarande som dom låste in på toaletten.

Detta var min 22 års present

Vidrigt 😢

Jag vet vilka ni är och jag må hoppas att ni ej lever lyckligt

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...