torsdag 12 juli 2018

Lugninflamma och...Dagar att räkna



Dagarna stå stilla, 1 timme känns som 1 minut.

Ja, ni som vet
Ni som ej vet...
Mitt hem byggs på ärlighet, empati Och med det respekt. 

Ja jag vet att många av er är tacksamma för att ha ett larm, sen Kommer persona över 60 min är acceptans. 
Kanske är vet du ej din rättigheter.
Här 20 min!
För  mig över 60 min.


En sak är så säkert att löven ruttna, det kommer slå tillbaka på dej, inte från eller av mig.
Kanske hör nån mina böner om att få lugnet tillbaka i hemmet♡

Att en sak är säker det var ej jag som satte i gång snöbolleffekten.
Med lögner och svek , hot och ärekränkningar .
Inte är jag den som för nåt vidare ,förutom fara min eller familjens hälsa...

Det jag har med gjort i Lunginflammation är måla lite 
Så ting i rött kan komma till mig nästa vecka 
JA för så funkar jag... Med HSP gör det extra svårt för mig att ljuga. Tar och ger hellre sanningen 
Är man proffissionel går de bra att ej såra fler DET är ej min utgång inte heller föra förtal 

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...