lördag 14 juli 2018

40% i lungvolym+lugninflammstion....

Ändå av mer skäl än att duscha,pep,smörja in*atrofisk eksem*
Fast över 11 punkter till hör jag, fast P kräver att jag ska berätta minsta sak hon ska göra!
Jag har anordnat SIP, möten, utbildningar/introduktioner. 
De som krävs av mig med eller utan lugninflammstion. Skulle de aldrig göra hos "asta 75"
Men i 45 min händerna i kors eller bakom ryggen.
Hon avviker med kommentaren
Direkt efter att nu av allt ligger Jag på 9 i vas skalan.
"Ha det så roligt/skoj"
Jag försökte med en ursäkt då jag tyckte det var oehört onödigt att  ens säga.
Att lämna Nån huvudtaget i allt för att personal ska förstå...men...
Nej!
Sms chefer, samordnare, även ssk.
Ingen av dom hör av sig.

Lämnad övergiven.
Det är så jäkla enkelt för dom att bara gå när det bli tråkigt eller de ej vet.
"Allt annat är omvårdnad o då SKA du berätta!"

Ska/behöver jag ej.
Speciellt när de ska ska hjälpa med subrapubis, vatten flaskor. 
Deras utbildningar dtå ej på lappen MEN DOM VET!

Men den lilla lilla kraft som finns kvar få givet Bus fast Ni med.
Gått 2 dagar utan godis som är de som brukar stanna kvar.
Inte ens en fråga hur mår du!
Nej.... de är 3 saker på 120 min som ska göras 

Som natt o dag på vilja o gå till jobbet för pengarna o som hon sa att hon aldrig gjort mer än städ...så vet ej 
Så varför tömma MIG på de sista jag har.
Fast jag kan inte ens lämna den 5min.
Nu är jag på så hög för dom hem.... Skulle varit här 16 o hjälpt till med maten 

Så inte nog med allt så pressas jag på mer....

Förstå ej hur man kan lämna nån i få hög smärta,!?

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...