måndag 16 juli 2018

Gravsten🔙🔛a, 39/40graders feber...

Waow?
Vilken jädra start på veckan 💩

A, ha fått till sig av F att jag ej vill ta emot män som hjälp.
    BULL SHIT!!

A. Ha Vissar mer respekt, empati än 95% av hela om,hemtjänsten.
Inget...

"Du ska tala om vad jag ska göra,  det spelar ingen roll Du MÅSTE tala om!!!"


När jag knappt ja kan andas.

Idag var och är en emotionell dag.
S. Gräv var borta
A. Hjälpte mig med mat
Sen kom migrän+ dunder feber så det såg ut som jag nyss kom från duschen-det bara rann.
Hade det vart nån av de F. Hade jag absolut inte klarat det.
A. Såg till att kyla ner handdukar, på så sätt omvårdnad UTAN att jag måste be om det eller måste tala om Hur.

Upptäckte sen utslagen (har jag fort. Lugninflammation?


Utslag pga den höga febern
                         
Kluddade till en helt okry


Ordnat jobb till grabben. Så han börja i morgon!


Tillägg; utmattad, slumra till fram o tillbaka. 
Ordnat jobb åt Bus, höjt lönen med 50%, utökat sysslorna och tillgång till 4-ljuling.
Han ord...."Vi har till och med hjälm"

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...