fredag 6 juli 2018

Fake it to you breake it...

Its broken know!

Ett av alla uttryck som kommer med mig. 

Spackel gör mig vacker 

(Nu klara jag ej ens maskara sedan en tid-mycket lösögonfansar för att spara jobbet och kraften. Som inte för att jag har korta fransar, men halva facet är ordnat.
Sitta i rullstol i sol och regn gjort att jag ser "bara" ut som en dränkt katt.)


Fast jag stod ej ut med synen av crashade naglar. 

Att vara så avskydd av så många för vad?
För att jag anser att mitt liv är för två inte 1 
Lögner över allt, avskyr lögner.

Den där kniven i ryggen Jo jag tackar för det.

Jag kastar ej ut personalen dom väljer att gå 
Fasen vad enkelt dom gör det för sig själva.
Som om jag ej skulle vilja lämna denna kropp o aldrig aldrig komma tillbaka till den. Tar hellre en säck potatis.




Attityd det första
Inte Hej Jag heter...
(Sitter och skriver på plattan)
*stör jag dej?
MEN NÄ... Du ska tala om vad jag ska göra!!!
(Men vänta du sa i går att du visste allt du skulle göra)
*Du känner ej mig så kom ej in i mitt hem och skrik och va ohövlig *
'Känner dej+
Okey!? Vad heter jag?!
Ett förnamn, men sen då...Nä du känner ej mig.

Av denna frustration att nu slutar jag att ge dom kunskapen dom få skaffa den själva. För dom än vänder ej det som bjuds.
Utbildningar som vissa bara kunde önska.
Visst jag det va jag som va den otrevliga, fast du kom in i mitt hem och du hälsade ej på de andra gästerna. 
Därav är jag vidrig. 

Nu har leken då bara börjat....
Come out and play....
I just need to kick u when u allready are down!

Tack så jädra mycket.

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...