måndag 22 januari 2018

Ett andetag

Ja jag är multisjuka och under 45år.
Hemtjänst behandla mig som hundskit under skorna...gör allt för att skrapa bort de rester  som är kvar. Jag har mindre bra dagar, då ramkar/faller ett antal gånger hemma. Larma helst inte då jag vet att lyfttecknick är under all kritik.
Som dom gångerna när jag känner mig mindre ordlös.
Så har vi som i lördags där och då kunde jag inte ta två steg för all kraft och energi gick till att andas.
Avvisade personal...För när jag behöver hjälp som mest är de som sämst. Jag fick be om hjälp genom att ge mig apdosen.
Sen i går...har hade påbörjat att måla pojkens rum.
Igår..."snälla kan du vara i nåt av de andra rummen medans jag kan använda den lilla kraft-o då kör utan paus.
Pausa jag stupar jag.








Kör tills jag stupar

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...