onsdag 7 september 2016

Slits sönder

O fy och ve
Jag kan lätt säga att det har sedan förra veckan vart som en berg & dalbana

Inte nog med att jag lever med en kropp som ger mig obalans i kroppen, i livet.
I tron, i hopp vill jag fortfarande kunna lita på männsikan, folket kring mig, och givetvis vården.
Tyvärr är min story inte så...
Läkarens ansvar läggs på mig för eget erkännande att minska sitt jobb.
Att ha okända männsika i mitt hem, för från början att avlasta mig.
Idag känns det som för att avlasta personal och gå efter deras behov och vilja.
Klart att jag har min gräns...
Just nu är den väldigt nära, det krävs nu ej mycket för att jag agera på ett sätt. Sen hur är en annan sak.

Skolorna ändras inte fast hoppet fanns... upp till nästa steg.
Bus har de bra med fullt av aktiviteter...De som är bra här hemma att han kan känna  av om en paus behövs.

Mina prover är inte bra, knappt av något av alla rör jag lämnade.
Endokrin-
"Har du haft semester?
Inte?
Inte ens lite??
Men du behöver det!!!"
-Jag vet!😢
(Så ska se om jag kan hitta fonder så iallafall 2 nätter på ett hotell och det kan vara lokalt. 

Då blyerts har varit "enkelt" att måla detaljer och noggrannhet. 
Ville jag ge samma i Akrylen 
Min hand är för långt i från underlaget
Idag släppte jag kraven och målade

Ringde igår (tisdag)
Och fick b8kad tid på em.
Tur med en innestående tid

En ny plånbok i present...en eländes dag med härliga glimtar.

Men i morgon är annat
10.00 kommunens at kommer
11.30 hämta ut varor
12.30 CLV
13.45 Mag & Tarm (3e överläkare de sänder mig till)

Må vila få komma
Puss💋💋💋

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...