tisdag 13 september 2016

Är der så?

Du är den som känner mig mest
Allt du lärt MIG gör jag
Lyssna på dina ord, dina råd...bra som mindre bra

I know that u cry But Iam here

Är det så?! Som folk nu säger att du är avundsjuk på.mig min styrka och kroppen.
Kroppen kan jag byta direkt med.em rugguggla. Bara den är frisk

Ingen vet vad jag gå igenom, vad som fysiskt förändras till det sämre
"Om du ej förklara kan dom ej förstå!"
Och om att jag lagt ner tid, kraft och energier på att bli förstådd.
Ändå bli situationen värre, då fortfarande inte fått rätt till mitt hem.
Hitta en balans i smärtor

Kan de bli så att jag i morgon, fredag säger hej då Ett tag.
Besvikelsen är när jag lämna över, slappna av, få höra ex. "Detta ska gå att ordna!"
Sen tystnad...

Du ser smink, smycken accessoarer MEN en tanke på vad jag fått offra?!
När ni väl ser hur och vad jag få kämpa för, blir det för jobbigt för dej.
Åh du skulle bara låna min kropp i 7 dagar innan du öppnades mun.
Idag finns det ej nån tillit till nån av er
Ni har missbrukat allt genom lögner och skitsnack
Efter alla smällar på min svaga axel bli den bara svagare o mer smärta
Men den bästa axel dr ha slutat

                             Puss på er 💋💋

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...