tisdag 5 januari 2021

Pain is the game...

Orden är svåra att få ner till bokstäver och meningar. Tankarna far om vart annat så pass att jag ej hinner med själv.

Smärtorna de senaste dygnen har varit Xtra påstridiga, aggressiva. Sömn? Nope vaknar ca varje timme av drömmar,smärtor. Hoppas på sömn i natt(något jag tänkt varje dag nu)

POOP kan de vara så att det är sant att jag lyckades sälja min Huawi telefon som jag köpte för ca 7 månader sedan. Så missnöjd med den. Antingen sa säljaren de fast utan förklaring till att den inte hade Google,herre min tid var allt blev jobbigt utan Google. Personerna skulle hämtat mobilen kl 16.00, ringde nyss och frågade om de kunde komma 20.00. Jag tvekade först,sedan sa jag okey. Den blev såld så ej mycket back på den nya Samsung A21s och är nöjd❤️

Idag är de inte frågan om vart jag har ont utan hur ont jag har. Brännande känsla mellan revbenen. Huvudvärk, som går ner till käkarna. Diskbråcken, påminner mig, lika väl som ischias, sen har jag två cystor  i ryggen som trycker på nerver m.m. Nacken bränner och spänns. Benen domnar, med att smärtan i huden, skelettet. Detta är vad jag orkar känna efter nu, för när jag gör detta gör sig smärtan sig påmind igen och starkare. Detta är vardag för mig... Ibland som nu när jag behöver vila, kan,få jag ej detta. 8,14,16,18 kommer hemtjänst och ofta behöver jag hjälpa dom för att dom ska hjälpa mig....tar oehört mycket kraft och energi. Många brister i empati fast också vett och etikett. Det är en handfull jag ej släpper in igen, då de kostar mig mer kraft. Planerarna skicka gääärna hit dem flera pass i veckan. Vilket gör att min kropp blir pressad, och mediciner uteblir helt. Som har lett till exempel astma anfall.

Pga en i hemtjänsten sa att hon kunde göra löshår, gjorde jag en beställning på 1001 extensions, summan nära 1000kr vilket är mycket för mig. Sen få jag i dag ett sms där jag följer länken genom DHL då ska jag betala 61kr extra vilket jag tyckte va skumt men pallade ej mer o tänkte att det bara är 61kr, sen drar dom en NY order. Fatta inte hur dum jag kunde vara, och jag fyller år idag... detta skulle vart födelsedag present. Nu fattig, arg på mig själv. Känner mig dum, trög.

Idag försvann ej den Xtra tröttheten

Scrapbooking, målat vart på akupunktur blivit firad med tårta och presenter.

I samtal med min syster, befinner jag mig i köket då kommer dessa två unga pojkar och håller mig sällskap.



Tack för all kärlek


Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...