tisdag 30 juni 2020

Rädd

Av vakrnbjag gjort och konsekvenserna i och av detta. Att lyssnat, att tagit över ord.
Bett om hjälp


5 dec
Steloperation i  foten, Tro ej jag kan sammanfatta mednflerbotd längre då jag ej klarat ens föra notiser  dagbok...filmat och spelat in.
För det  är ett tydligt mönster i från hemtjänsten och dess personal .
Det är att skapa lögner, grova ärekränkning .
Ej fullfölja och en massa åsikter och åh gör mer för dom och ihop om att få det ordentligt utan  suckar och motstånd .
Horribla dag
Allt från nonchalans , av att jag informerade om en dagkirurgi
Näääää då visar de sig i den enda tajta tiden avbokat Min av 2 DYGN!!!
Vi antog (samordnare  & ssk)
"Fast...Jag fotat kallelsen, skrivit, telefon . ..ja just det mail sedan 7 i morse !
Seen omg
Du få larmA för dina vanliga besök !
Wtf? åh så få be färdtjänst fick köra mig upp till lägenheten motvilligt inte nog, då i rullstol fick HAN trygga på larmet då bandet va borta...
Klockan ca då 10-11 isch
16 rikning
18 mardrömm
*suckar*
16 morfinet börja släppa, tårar av smärta o jag gjorde 80%av hans jobb ändå kunde han ej smörja rygg för skydda mot nedkylning,  lämna mig utan flera mediciner, i tårar ringer ej ssk.säger att hans kollega kommer om en stund
▪︎grät
▪︎skrek
I 50 min sen larmade jag 19.25
Ingen efter 30min, larmar igen få av larmoperatören....
"Dom är på väg, dom kommer till dej ,det kan ta tid!!"

Nu orkar jag ej så ringer själv kvälls ssk. Samma där ringer två ggr.

90min efter att han så o larm m.m kom hon för SSK LARMADE OCH  DÅ REAGERADE OPERATÖREN!
"ja då larmar jag igen!"
Va fan?så mitt andra larm noterades ej ens?


ENSAMHETEN
När barnet växer och redo med vingarna.  Ett tomrum som ej är ersättbatt.
Att bara ersätta ...

SYNKOPE💩
SVIMMAT ÖVER 25 GÅNGER, VILADE ENLIGT SYSTERNS REKOMMENDATIONER.
BLEV BARA VÄRRE

LARMAR
OCH RINGT SSK
SSK KVÄLL OCH HELG SOM BRUKARVARA SÅ TOPPEN EMPATISK, TRYGGA
GER MIG TILL O MED TÅRAR AV TACKSAMHET FÖR VET ATT HJÄLP KOMMER
TACK💠😥💗🙏❣💋⭐

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...