onsdag 24 juni 2020

Har jag glömt bort hur det var...

Att vara 17 år?
Språket idag är för mig vedervärdigt. Jag ska kn'***a dej fattar du!!!
Och då ungdoms kille mot annan.
Sonen växer och musiken är lik för dom alla
Youtube snubbar som blivit artister, gangster.
Kasta sten på varandra och det är deras sysselsättning på sommarlovet.

Sen jag som bli blåst av människan jag tro ärligt att det är i god tro. Det värsta är att jag få dåligt samvete.
Fast jag blivit blåst och lurad på sak och pengar, iväntan på insättning eller ta risken med mot anmälan.

Tillbaka till början av texten...
Ungdomar vill reta upp en. Bor i en lägenhet och ändå har hus larm. Det jag relatera till är gårdens barn 14-23. Så coola eller ej...
Mest sjukt irriterande

Idag gasar ☀ solen på oss, så svettig men härligt

Problem med EDS 💪 muskler som är inflammerade efter möblering och frustration över gårdagen.
Smärtan är olidlig och sen på det diskbrock axel med slitna muskler på framsidan.
Väntar på operationen som blev inställd... Mycket med vården blivit inställt.

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...