söndag 17 november 2019

"Du ser ju inte ens sjuk ut!"....

Att leva ett liv efter andras tycke  ingen kontinutet,  skapar otrygghet. Vårdbiträde som ej vet vad en dosett är
Sen en som älskar att komma med lögner gör allt för att slippa sina uppgifter, avviker för att han inte ena få en pall att sitta på  när alla andra och äldre klara uppgiften ändå givetvis började jag med att spela in, filma,  fotografera.

Att ej ens få ta hand om mig, från öronhängen Så helst enligt majoriteten ska jag inte ens bära en klocka.
Få känna mig vacker är för mycket för många, jag ska helst vara ovårdad.:

●●BAAANG!!!!●●
Ett minne dök upp i mitt ritande...
När jag kanske gick i 6an eller 7an.
Är i Simhall. M. Var en tjej jag umgicks med. Hemma hos henne såg jag Grease för första gången.
M och jag var i simhallen, med ett helt gäng killar och tjejer
En av dom försökte och lyckades  då en annan höll fast mig. Finger p***😥
Inget jag ville eller visste fanns, kändes fel omgivningen gav det som en normal handling

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...