söndag 9 september 2018

Tystnad eller slåss...?

Myndigheter tro att dom kan göra och säga bad dom vill.

I över 2 år och 6 månader har jag fightas med handläggare kring hem"Tjänst", som skulle göra livet och vardagen lättare och chans till att bromsa processen den aggressiva EDS som för var år gör det svårt att ens hålla reda på kvartsamtal.

Bli kallad lögnare, för jävlig av en så kallad ssk. Att bli kallare än att den den tredje och den fjärde och blir så föraktad och avskild av att kämpa för att livet ska jag vill Levas ingen förståelse ingen förståelse för vad smärta egentligen är att att att aldrig att aldrig kunna n att säga rätten att rätten att bestämma rätten att bestämma jag jag borde jag borde lagen jag borde lagen tid och rum tid och..... Visa mig sången har ett eget rum och tid är paus en avkoppling är borttagen varför varför vara utanför delegerar Minsta lilla sak.

Hålla hålla handen Upprepa det Upprepa det Upprepa

Att hoppa som jag skjuter med diagnosen på mig att bli behandlad som att det var fel Jag menar inte jag hade vill bli behandlad som du har fel men Fyll i min kropp Klara däremot så kan jag väl de flesta in till alla samma saker mig som en som är frisk Nej nu ska jag sova hjärntrött smärta precis överallt finns inte ett ställe som jag går in den.

Stronger With You may want to know how you are

Fuck YOU right back 2U



Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...