lördag 11 augusti 2018

Jag må vara besvärlig

Jag är besvärlig för att jag är sjuk när man är sjuk så blir man besvärlig.
Ursäkta inte hur du beter dig hur äckligt!
om vi inte  meddelande
 Du betyder du har fått kunskaper använder den inte att till och med Ta valet genom använder genom kränkning för DU må tro att du sitter högre än alla människor att ge sig på folk som är sjuka som redan är nedsatta problemet är du, med alla lögner och förtal.

Det "onda " du har om mig är förtal från folk som påstå känna mig sen tonåren.

1. Då vet dom om de verbala, fysiska övergreppen?!
Jag vet redan där att det är.en lögn, få jag delade med mìg med och under min militärtjänstgöring med mina soldater. Vars du ej bodde i samma landskap.

Att ej ha kunskap är en sak...
Att ha kunskap och möjligheterna till att få kunskap och sen ej använda det.
Är Rena rama dumheter och sätter mig och andra i patientsäkerhet i brist.

Ingen mer medicin för hypofystumören....däremot är kampen ej över. För mina bìnjurar.
Med 1/5 njure.

Varje dag minst 2 gånger servera jag varm måltid med eller utan mig.
Laga ofta från grunden. Här är grytor,  kött o potatis (min egna sås)

Nu somna jag till många gånger när jag skriver,
Hoppas jag kan göra nåt inlägg utan en massa fel ord fel stavelse

Hur absurt att behöva värmefilten



Bilden som är på mappen beteckningar från 2016 3st 1999.


By me


🎶




Att ha alla dessa symtomer, diagnoser...utan att varje gång ett skov Börjar behöva "hålla handen" hos personal, be dom läsa om Gastro-pares och hjärntrötthet. 
Fast...där märks det på en gång om de ens bry sig 

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...