onsdag 26 september 2018

Påköd


Still in Shock affär yesterdays drama it was man in

sina 60-70års ålder med ren medvetenhet körde på mig PÅ HANDIKAPPSparkering vars han var utan har tillståndet. Men jag har...med bli o redan i obehag därav parkering till vårdcentralen.
Jag fick bilen på mig, lyktan i magen...
Qllt gav långsamhet men qtt han skäller ut mig o min henvårds personal
Jag tar foto från marken där jag ligger.
Ambulans o polis kallas till platsen och gubben gömnde sig längst ner sen på parkeringen

En medveten handling fråga ej hur jag mår utan skäller bara
.allt är fortfarande i chockstart

Hur kunde han redan handikappad köra styra rqjt mot mig?

Tack vare personalen M o min bild på hans regresteringsnummer
1 ambulans och 2 polisbilar

Till akuttrauma

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...