lördag 2 juni 2018

Varför är du singel?
För att mitt ex var/är ett kräk "



 Plötsligt händer det...ett liv i ett annat 


Egentligen så har skrivit massor i mitt huvud i min själ tankar ord det hänt så mycket att allting är upp och ner ändå glimtar i vardagen och utan utan det positiva har varit ännu mer kaos Jag har samordnad organiserad jag andas jag som ska egna initiativ att jag gör så lite som möjligt men nu har gjort mer är möjligt ändå är inte myndigheter hemtjänst nöjda känns det när jag otacksamhet respektlöshet sätt att sova på ett stormöte som personal är inbjudna till.

Mitt liv är så förbaskat tråkigt, fast Ni var där för kunskap

Trevligt till helgen
,*kniv i ryggen,*

Kommer dom att sluta?

 Inte kämpa sig utan tvivel

Vad heter du?

Var är du blir du friskare nu när du står upp?

Vad är din hjälp?

Vad heter din stad?

Hjälp kommer också utifrån det kan jag inte,

 kan inte jag få gör alltid mitt bästa ??!!

Och få beröm för det än att hela nästan jämnt få negagiva ord, inställningar och för ex min nackerad trycker på mat och luftstrupen. Vars gör Min röster påverkas av svaghet

Ändå står Du där och säger till mig i mitt hem under mitt tak.

//att jag har tråkig ton!!//


Jag säger detta ej för kraften ej finns

"Fast det är du som tydligt utnjutta maktmissbruk och kränker mig på än 6 åtals punkter "

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...