söndag 10 juni 2018

Att tron .att känna att leva ändå ett sätt att tro tror behöver inte vara att ha en bok läsa läsa studera att läsa om jag handlar för min del om att känna tro på livet mitt hjärta min själ min kärlek min tillit Behövs det att anda ska tala om hur jag känner vad jag känner när jag känner.


jag vet vad jag har mitt hjärta idag gud är tre bokstäver för mig om jag ska använda ordet gud så är Gud kärleken vi jag bär på i oss många säger jag det undrar man får i livet idag ett straff Om Gud vill om mig till inte har gjort Vem vet de ger liv då jag levt innan hur veta om att det ens levt innan Jag bestämmer en 17 del av mitt hjärta eller inte här har ni delar jag med mig så vad säger jag ordet gud När kärleken vi var på kärleken alltså är vi gud det är där är jag nu Tack snälla.

Inte vacker utan spackel är så man måste leva för att själv överleva dölja blåmärken märken någon annans knytnäve Jag tog så söta på masken se sig själv i spegeln och känna igen sig fast kroppen lär sig så oerhört mycket jag kommer alltid så länge det går att välja Mamma tiger mamma med barn mamma förklara allting nu behöver jag mår bra och jag försöker göra saker för mig för min kropp jag svarar så här andra ord längre då kommer sminket på igen en dålig dag känna av en liten del av energi Jag gör mig i ordning Ta mig till Ica handla lite Jag går hem Amanda kläder på imorgon Nej det är det elaka saker att säga Vet Den som snackar ni som har läst bloggen Vet du vad som hände mig på dagis jag ska ta igen alltså det är inte så min saker kommer att ske det är en sak jag verkligen modeller prata med någon i sammanhanget en person igen positivt eller negativt ska personen medverka

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...