fredag 29 juni 2018

Förtal, lögner, hot & det är från dej...

Att ha ett hem med människor som denna veckan har bara get hot, otrygghet...som om jag hade ett val att vara fast i denna kropp. Falskheten kommer utifrån när lögner som(Ja klart det är ditt hem)
När de är en ny dag nytt läge, kommer skriken, elskheterna, maktmissbruk 
Och sen är det JAG i mitt hem, som borde få säga va fan jag vill när jag Kan. Det är ej jag som bär det vidare...tills nu idag.

När jag be om att se till att jag är avsminkad o fått borsta tänderna"du ställer överkrav!"
Åter igen se de till sig själva.

Lovar att efter min läkares förklaring att brevid gång är en vikt.
Bryts de orden samma em.

Klockan är efter 21.30
Jag gjort hemmagjorda köttbullar till tre tonåringar. Själv klarade jag ca 2msk

Plus diagnosen POST


Idag var orden tvungna att komma ut

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...