tisdag 14 november 2017

Upptäcka☆Aldrig ge upp morgondagen

 Jag har hört mig omkring om dom harhört eller sett detta uttryck.
Alla svarat nej, därav delar jag med mig frustrationen med myndigheter och framför allt mitt "omvårdnad" avtal med en av se all som går att anlita.
Lögner
Förtal
Ärekränkningar. Beviset på owmati.
Givetvis finna de ca hälften som är bra, tyvärr försvinner dom som är bra.
Jag Förstår då ingen stabilitet. Över 18 har varit i mitt hem om o 3 av gått brevid alla har jag fått hjälpa med att visar vad dom ska göra.
Det har gått  ....

Dessa två teckningar är från 1999.
Måndagen den 6/11 var mardrömms
Fick reda på att Cancern Har spridit sig 
Till äggstockarna!
Efter den 11/12 få jag reda på mer☆
För 4 år sedan intill nästan på samma procedur och tid o rum.  Fick jag diagnosen hjärntumör 

❤♡♡snälla snälla låt mig inte dö likatidigt som min mor 58år...♡vila i frid♡🖤


Så Du Sa om i fråga sätta om det Är jag som tecknat!?
Va f▪n menar du?
Mitt block /papper  mina pennor och min hand 
Givetvis är de jag so. Har målet/tecknat.
Det jag har fått rekommenderat är ställa ut (nej tack!)
I förra veckan på en kvinna i en sy butik fram...
"Dessa fantastiska bilder vore en dröm att ha på tyg!"

Hummm....det var nytt!

I lördags natt vreds min vänstra fot ut led.
Ortoped ingenjör berömde mig att jag intill lyckats sätta tillbaka den.


Där texten är Bubbla Huden ut. Jag fastnade nog i bokhyllan vid fotändan.. 
(Den här fått en ny plats.
Axlar,senor som av brister o gå sönder 
P nu andra foten.

När du ljuger må du ha ett svårt hjärta att vilja sådan önska.

Jag har absolut inte valt denna kropp, Dessa gener.

Nu är jag här o bli sämre radikalt. 
Det som gör mig upprörd inom vården är att så många ej fått  rätt redskapen. HLR 
Jag känner mig inte trygg eller säker 1ö.
Mest hat och förakt 

               So here we Go....



(Tillägg//ser visa tokiga stavelse...men så är min vardag
Pözz

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...