tisdag 7 november 2017

**STOPP**






Det är ej  mening att jag ska få  glädje om så det ska hjälpa andra.
Denna gång är det ej människor omkring mig utan min egna kropp.

Med en enorm trötthet men tänkte  går ändå. Fast helgen vaknade jag att jag låg på köksgolvet.  Så hur länge hade jag legat där?


Detta återkommande
Igår vaknade jag runt 20.00 då hade personalen hade bara ringt på dörren.  Vars jag inte hade hört.
Tog de upp nån av deras alla mobiler o ringde  mig.?

Jade jag kunnat vara medvetslös?
Ja det är stor risk för detta.

I går tisdag den 6/11
Lång dag för många vårdbesök
Akutbesök o remiss kommer sen.  För att kunna gå
Fick ett brev från landstinget Ang de höga halterna i testosteron.  Fick till mig att antingen sitter tumören/tumörer på äggstockarna ELLER binjurarna. Första kollen äggstockarna, där o då sågs inget....sen mr på binjurarna
Inget.
I går....
Jag har fortfarande för höga testosteron och nu en ny koll på äggstockarna.

Sen sätter jag mig ner med maten jag lagat...o få ett sms med hot, lögner och kränkñingar
Jag vart till och med rädd


Nu Piss För
(Mitt nya uttryck)
I Will not give Tour Ond finger
I give You All
🖕🖕

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...