måndag 20 november 2017

* A Fighter m* för everyobr recept my self

Min militärtjänstföring
"Närskydd/hundförare
11 månader



Boxningstränare
15.5 år
(I södra Svergie)

Människor har bildade uppfattning om varandra.
Så sällan få höra att en släkt inte bara fryser ut en 4 barns mamma, ensamstående. 
Klart hon dra där det går. Om så sin dotter knappt fyllda fem.
Sen föddes min andra bror tidigt 80-talet.
I mellan stadiet blev mobbningen så grov att kände ingen mening för morgon dagen.
Hemma ville jag ej vara då uppgifter konstant.
Min mors först födda,är 7 år äldre än mig...hjälpte ej till på samma sätta 
Sur som ett bi blev han för att klippa gräset. 
Jag fick varje år plocka maskrosor, tömma musfällor, ta hand om mina småbröder.
Släkt=familj? Absolut inte!!!

Hatad, föraktade om jag får något så här det varit på tappeten.
Och alla tacka i världen är aldrig nog.
Ändå  lev jag en Butch när jag kom in i puberteten. Vars denna syster till min döda mor menade högstadiet.
Ack så lite hon vet...mellan 4-5 Kom den med full fart brösten och menstrationen
Ännu ett skäll att frysa ut, slå någon.
Killarna...en dag tag en av dom o salongs in i klädkammaren Jack kroken var ca 1/5 cm från mitt höger öga.
*N* ordet hörde jag varje dag men troll/horunge.

Ni som läser första gången...med bloggen var alla de minnesluckor en utmaning.
Minneslyckor=skydd
Ville börja ta tag i de demoner som gömmer sig och dagens kampen...
Vid ca 5år blev jag sexuellt utnjuttad första gången. Sen vad jag minns kom den grövre när jag gick i 7an.
Nu Började gränsen bli nåd, att vara husvakt//barnvakt o kanske mammas kompis. Allt med livet och den stora ensamheten. 
Va kaoset ett letande att få ut allt. 
Tankarna kom ofta till ett adjö..det har visat sig att Jag Vill Se morgondagen. 

När jag mött mors vänner 
"Ja vi anade att något på gick*!
Ja jag och mamma försökte få din mor med dej till oss så att du skulle få mat, nästan alltid kom hon själv till oss"

-jag är väldigt ledsen att vi kunde göra mer!
☆-Fast du var ju barnet då med. Visst är de otryggt att idag veta hur många som visste om att Något ej stämde hemma hos.


Tecknade i helgen, är långt ifrån färdig

Velat måla över till nytt, familjen var nu
Överens att se var ok.
Så kluddade lite😊

Precis som det står:Bära kort


Lördag helgrillad kyckling
&
Igår stek i ugn.


Puss på er👄
Saknar Gos, har Bus❤

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...