tisdag 19 september 2017

Vart kommer du ifrån?

Jaså från mammas mage!
Eller menar vilken stad jag är född i?
Eller vart mina drag kommer ifrån?
Vart min mamma är från?
Vart min far är ifrån?
Känner jag mig Svensk?
Jag är född och uppvuxen i Svergie.
Flyttat har jag gjort många gånger, inte varit utomlands mer än 10 gånger.
Har rötter i Nordafrika.
När jag har varit där, har ingen talat om för mig om jag gör rätt eller fel.
Känner mig mer hemma där emotionellt.
Kroppsspråket
Fast....
Då språket faller/brister ge det en känsla av missplacerad.

Med bruna eller nu vilken färg man nu må bära på är vi Alla människor.

Jag är döpt, konfimerad är jag kristen Då?
Ja, fast är Ej praktisera. Vill tro på Biblen, gör det ej än.



Är en svenne banan med en specialkompetens, framåt, våga fråga högre upp.
Stanna om så vid misstanke om att nån är sårad eller skadad.
Har idag ett Nödkit för och om jag möter nån i nöd


Vad formar oss?
Familjesituation
Gener
Upplevelser
Idag bestämde jag mig
*PIZZ OFF*
Att stå där och lägga ändras misslyckande på mig, och värst av allt!!!
*personalen anser att du prata om oviktiga saker*
- du har INTE något att säga att erat möte hördes av mig och en från landstinget...
Svaret.... Vi prata om vesäntliga saker.
...så om att jag behöver dusch på kväll är viktigt att klaga och i fråga sätta.
Nu äcklar ni mig.
Allt som får runt i kropp och knopp av den höga smärtan. Att pressas till gränsen varje dag för att visa personalen ska göra...bli dubbelt för mig så då hade jag SPARAT kraft och energi om jag gjorde de själv.
Särbehandling, vet idag att ändra kunder gullas det med, och bli stressade när jag ej få den hjälp jag är berättigad till.
...blommor har ingen vattnat..
Har du frågat personalen...
Det fick jag ju ej det han dom ej med....så
Sedan Mars i år har jag ej haft en trygghet i mitt egna hem
Lögnare äcklar mig

Inte ens en påse till att kunna ha balle mellan benen och empati.
Fast jag ska offra år till personalen, när MÅLET var vila kroppen.
Det jag vill är kraften till min son.

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...